Tuesday, June 17, 2008

perlu ke cinta?

....perlu ke cinta?ntah..susah nak ckp..
kd2 pening pikirkannye..
perlu k?aku slalu tny diri aku..tp smpai skrg aku xjumpa2 jwpannya...
kalau dah ada jwpan,xpyh susah2..ckap jea kat mak...
"mak..nak kawen"
huhu..haruuu.....
smlam..tgk cdrama kat tv..ade la dua org tu..
bu jea kawen,anak pon bru sorg..tp dah gado2..and end up wif CERAI....huhu..
isy...takot aku..xpyh cari cinta la camni..
tp,bole ke cinta cari aku?huhu
kdg2 aku terfikir gak..
ngeri bila memikirkan hakikat cinta tu sbnarnya..
yang aku mampu skrg..
hanya berdoa..
sbnarnye,malas da nak pkir..
sakit kpale+migrain dibuatnye...
org slalu kate..dun lie urself..trust ur loved one..
huhu...
istikharah..istikharah..istikharah...
xper la..
Cinta Allah lagi manis...
free of charged..
anytime..anywhere..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...