Monday, February 16, 2009

What About Now...

Dah lame rasenye aku xmenjenguk blog aku ni..Alhamdulillah..aku dah slamat menempuh ujian semester 4,n skarang aku dah pon start praktikal...sunyi rasanya...maybe sebab sebelum ni aku dah biasa hidup bergelumang dgn drawing,t-square,marker n segalanya...hmm..Rindunya suasana studio,hiruk pikuk kawan2...bebelan lecturer..
Skrg ni..suasana senyap..biase laa..dah namenye office..deal for the reality life bile kte da kije..
even ni cume praktikal..tp aku dpt rasekan..betape bestnye time kite jd student in campus life....Hidup aku semenjak praktikal ni bermula pukul 7pagi sampailah 10.30 malam..maybe aku da terbiasa tido lewat n kadang kala xtido langsung sebelum ni..sebab tu mule2 dulu..aku ssh nak tido awal..tapi dah lame2 biase


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...