Saturday, February 12, 2011

cerita ttg fon buruk

moral:jgn slalu sgt bergayut kat fon


11.15 p.m.12/2/2011

Looking at my phone.Empty.No message recieved.No recieved call nor missed call..

Sunyi?

Sikitlaa..tipu laa kalau tak sunyi.Seharian henfon tersorok bawah bantal.Nak tengok pon kdg2 kuis dengan hujung kaki.Hinanya aku buat fon macam tu.Takpe.Dah rosak pon.Skrin pon macam tgk tv citer lame2 yang ada garis gegar2 tu.Malas nak peduli since aku pon dah jarang nak bermesej segala.Haritu mak pesan suro beli fon murah.Takde camera pon xpe asalkan bole wat call ngan message.

'sayang laa fon ni'

'malas nk transfer no fon'.

'malas nak delete message2 lama'.


Tu alasan yang ak bg kat mak ak sbb taknak tukar fon.Tapi mmg betol.Sayang kot kat fon buruk ni even bukan aku yg beli.Sentimental value.Tu yang buat kita kdg2 sayang benda2 yg buruk even kite layak dapat yg baru,cantik dan bergaya.Bukan orang ye.Aku maksud kan barang.


11.30p.m

One message recieved!

Mg wk gape?

Aku garu kepala.Bahasa ape ni?

Bile?

Aku reply blik pdahal xphm pape.

Abg:Ko buat ape?

Aku:xwatpe.Nak tdo dah ni.Ko katne?

Abg:Ak kat Tapah.Otw blik KL.

Aku:oo..ko Sorg?

Abg:X..ak ngan engineer lg sorg ni..

ps:Ni abg kerajaan a.k.a biologically brother tau bkn abg swasta!

Tu message last yg aku bc sebelum tdo.Uhuk2..ada gak org yang ingat kat aku time2 camni..TQ abg.Ape pon,jgn sedih2 kalau henfon xbunyi,ym xdibalas ke ape.Ada org masih ingat ,and sayang kat korg.Percayelah~Be happy...cry no more












Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...