Saturday, September 28, 2013

Lemak yang berlemak.




Setiap kali timbang berat,dan tak puas hati dengan berat yang aku capai,aku akan buat satu teori.A very typical theory.Scaler tu rosak.Itu dulu.

"Yay,berat aku dah naik 8 kilo"


Aku pon melonjak,bersorak gembira setiap kali kawan aku dah gain weight.Ini betul-betul punya gembira,macam 'You'll never walk alone " punya feeling.

Yess.Bukan aku sorang je yang gemuk sekarang.

Sememangnya aku dikelilingi oleh orang-orang yang nak naikkan berat badan.Berbeza dengan aku.I'm just the  other way around.Well,this thing would never makes me pressure at all.This is waay better than having skinny friends yang tak habis-habis cakap dia dah gemuk setiap kali berdiri atas scaler.Bakal pesakit anoreksik.Mungkin.

Orang kurus berpenyakit.Orang gemuk pon berpenyakit.Sometimes,the number on scale is doesn't matter.


Be healthy.Instead of  being skinny.

Kesian orang berisi selalu kena diskriminasi.


.......















No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...