Friday, January 28, 2011

Selamat tinggal chenta hati

Hari ni aku nampak dia.Macam biasa.Aku mampu tengok dari jauh je.Yela,nak pegi dekat-dekat pon buat apa.It was'nt mine..Hu3.Macam pasrah je bunyi nye.Bukan apa.Kena lah sedar diri..betul x?Aku xmampu lagi nak pergi dekat-dekat.

Kenapa?

Maybe sebab aku blaja lagi kot.Jauh lagi nak ke arah tu.Tapi xpe.Ni perasaan je.Perasaan suka yang xdpt nak dibendung.Kalau dah suka nak buat macam mana.Tak effect ape2 pon.Bila fikir-fikir balik,macam ridiculous pulak perasaan aku ni.Maybe sebab dah terpaut hati .Bile terpandang je aku rasa macam ada sesuatu yang menarik aku untuk menoleh ke arahnya.Angau!

Biarlah orang nak kata apa.Janji aku xkacau orang lain.Tak dapat dekat pon takpelah asal dapat tengok dari jauh..Hu3..macam cinta terhalang pulak bunyinye..tapi sebenarnye,xmustahil pon sebenarnya if we want to own something.Ada dua je jalan,samada kerja keras ataupon jadi jahat..Aku taknak laa jadi jahat.Ape pon,aku doa jela,ada rezeki,tercapai laa impian aku tu.InsyAllah..



Aku tinggalkan sebentar cinta yang agak duniawi ni.Maybe aku kena cari alternatif lain yang affordable untuk orang macam aku.












Tak dapat beli,tengok gambar pon cukuplah..
Semoga kita dapat berjumpa Mr.Cooper...





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...