Monday, November 29, 2010

Aku nak kurus!

Aku rasa hari2 kot aku cakap nak kurus.Sampai budak2 rumah sewa aku pon dah nk muntah hijau dengar aku ckp benda yang sama tiap hari.Haih.Aku ni dah laa kuat makan.

Cuti!yup..cuti sem yang bakal bawak bahana kepada aku.Tension pulak hari2 dengar orang cakap aku gemok.

Ah.Bia laa.Aku nk gemok ke kurus ke.Bknnye aku curi mkanan org laen pon.Aku pon tatau kenapa aku nak kurus.Nak cantik ke?err..slame ni aku tak cantik ke? hahaha.Perasan!Takpe lah.Aku nak kurus gak.Untuk diri sendiri .Untuk kesihatan gak.Bak kata Brader Hasyir.Mekasih Bro sbb support!haha.

Ni nasihat aku untuk diri sendiri untuk mereka yang nak kurus.Makan bile lapar.berhenti sebelum kenyang.Hehe..tu tips idula kite untuk jaga kesihatan.Yela.90% penyakit berpunca dari perut.Jaga laa perut.jangan bagi nampak sangat air bag tu.haha.


Err....air bag?







2 comments:

a.s.i.r said...

haha.. air bag kat perot! y tu lawak! hahaha

Bakteria Baik said...

hahaha..terasa ke?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...